style.


Kör på vardaglig stil idag, mjuka små shorts, slapp gul T-shirt och somvanligt de underbara Ellos Conversen. . Riktigt skönt att solen börjar stiga fram nu, men får väl se hur länge det håller...
Har vart ute och käkat med papi min idag också, och även hälsat på farmor. Ikväll kommer jag vara hemma med bror och kolla på Wallander som vi har hyrt, måste lägga mig i någolunda bra tid idag eftersom jag Adam Mami och Kent hämtar upp Emelie tjugo över sju på morgonen imorgon för att sedan bära oss av till Grisslehamn och ta en tur med Ålands båten :)

S K Ö N T säger jag bara, ska även bosätta mig hos Emelie till lördag som sagt. Kommer nog knäppa lite bilder imorgon på båten men får se när jag uppdaterar om det blir ngt före lördag, det visar sig.. Annars ha en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0