Stek

Solen försvinner aldrig verkar det som, riktigt skönt faktiskt! Fast idag har jag tagit det lugnt i solen, har typ gått in och ut hela tiden, jag dricker så himla lite nu i sommarvädret så jag känner hur ont i skallen jag har hela tiden. Så måste helt enkelt skärpa mig med det så jag inte svimmar ngn dag här..

Vetinte riktigt vad som händer ikväll, får se om jag stannar här i Boänge eller åker hem, blir själv hemma på stan där så det lockar ju en del det med.. Haha! Ja men klockan är knappt 15 och mami ska nog in till IKEA en sväng idag med för att hon skulle köpa ngt hon hade kollat ut igår, och ja, jag har inte bättre för mig så jag hänger väl med in..

Dagen so far.. Ha en solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0