Sådär innan sovdags..

Fullständigt namn? Sofie Gabriella Bergqvist
Ålder? 17
Vart bor du? Sandviken
Bor tillsammans med? Mamma
När är du född? 920626
Klass? Cop1a
Vilket år tar du studenten? 2011, om jag inte är ute och snurrar..
Har du något jobb? Jag har sommarlov, det räcker ;)
När gick du upp i morse? Ja typ 13.
När ska du sova? Snart...
Duschat idag? Behövdes inte.
Kramat någon idag? Min katt.
Pussat någon idag? Min katt.
Vad har du ätit idag? Hm, Ben&Jerrys, Korv&Mos.
Vad har du gjort idag? Inte mkt kan jag säga dig, söndag är det, det lär väl säga en del..

Dagens sötnos? Jag själv!
Dagens roligaste? Haha, uhm.. Det är väl Kents dåliga skämt som alltid ;P


Socialt:

Har du många vänner? Jag har dom bästa!
Hur många har du kysst? Många
Vem kramade du senast? Katten
Hur många har du haft sex med? Hoho, måste ja räkna upp alla 45, åh..  
Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen.  
Har du varit otrogen nångång? Nej.
Har du pojk-/flickvän? NEJ
Vem pratade du med i telefon senast? Hm, Robert.
Vem fick du senast sms ifrån? Emelie säger vi..
Vem träffade du senast?
Mami Kent Adam.


Favorit:

Film? Twilight
Låt? Milow - Ayo Technology
Mat? Sallad
Dryck? CocaCola
Färg? Alla
Ämne i skolan? Typ ingen aning..
Människa? Alla..

Senaste:

Personen du tänkte på? Har inte tänkt på ngn person ;D
Personen du kysste? Hoho!
Gången du spydde? Haha, ett tag sedan.
Gången du grät? Typ inte länge sedan.
Pizzan du åt? Vesuvio i början av sommarlovet!
Gången du var i Göteborg? Ett par år sedan.
Gången du var i Stockholm? Förra året.
Gången du var full? Ett tag sedan.
Gången du var hög? Igår!
Personen som såg dig gråta?
Emelie kanske?


Antingen eller:

Svart eller vitt? Blå..
Hund eller katt? Båda!
Ut och festa eller hemma och mysa? Fiesta!
Tvspel eller datorspel? Tvspel
Singel eller upptagen? Singel
Hångla eller ha sex? Haha beror fan på vem det är!
Ragga eller bli uppraggad? Inte min grej det där med raggning, dom får väl komma om dom vill!
Blont eller svart hår? Blont
Har du blåa ögon eller bruna? Blå/gröna
Choklad eller lakrits? Choklad.. dah?
Göteborg eller Stockholm? Göteborg är finare, men känner mig mer hemma i Sthlm!
Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
Pizza eller sallad? Sallad för tillfället..
Randigt eller prickigt? Randigt
Älska eller älskas? Båda?
Leva eller dö? L E V A


Antal:
Personer du älskar? Många det!
Personer du hatar? Haha..
Gånger du varit full? Hoho måste jag räkna?
Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 67
Glassar du ätit på en dag? Typ tiotal..
Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen faktiskt :O
Gånger du haft minnesluckor? Ett par gånger ja..
Gånger du varit hög? Igår sa jag ju?
Personer du saknar just nu? Mm en del.
Gånger ditt hjärta brustit? Jadu bra fråga!


Vem:

Vill du kyssa nu? Mig själv..
Ska du träffa imorgon? Mami Kent Adam
Sjöng du senast för? Emelie
Hade du senast en msn-konversation med? Ett par personer..
Spelade du tvspel med senast? Adam

Vill du ta med på resa nu? Mina vänner!
Vill du kasta en sten i huvudet på? Dig
Förtjänar att dö? Hm.. De som inte har tillräckligt med vett i skallen och förstör för människor..
Är söt? Min mobil
Vill du sova jämsides med i natt?
Mig själv tack :)


Vad:

Gör dig glad? Musik vänner och fest!
Gör dig ledsen? Olika saker det.
Vill du helst göra nu? ÅKA BORT HÄRIFRÅN!
Önskar du att du slapp göra? Gå i skolan
Vill du ha nu? Ben&Jerrys
Längtar du till? Då jag fyller 18 år!
Tycker du om dina betyg? Dom duger vettu!
Ångrar du i ditt liv? Saker.
Är det bästa som hänt dig?
Att jag fick ett liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0