Runda runt storsjön

Jag och Emelie drog oss iväg vid 10 och köpte lite käk på Ica innan vi bar oss av. Strålande väder fick vi idag i alla fall så vi slapp stå under en bro medan spåregnet faller ner. Vi kom till Lund där vi tog oss ett dopp, första doppet för i år i sjön kan jag säga! Riktigt stek och härlig dag har vi haft med allsång med oss själva, mycket kort och mycket mycket asgarv. Nu ska vi försöka åka rundan en gång i veckan, så otroligt bra!

När vi kom hem drog jag Adam David och mami till IKEA och kikade lite. Fick även en cardigan av mami med mig hem, ingen speciell utan en grönrandig som man kan ha lite då och då.. Jordgubbar köpte vi också och nu har jag och lillebror suttit och kollat på I'm Robot, nu vidare till 2 1/2 men.

Bjussar på en del bilder!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0