New

Vart in till valbo en sväng idag med mami och bröderna. Va så ininorden mkt folk så det va nästan jobbigt att gå där.. Men jag fick med mig en del hem, lite nödvändiga saker. Ja mena, när mami är med hänger det alltid ngt fint med hem haha.. Det fick bli, 2 par leggins, 1 par blanka från Bikbok och ett par vanliga från Wearit, korta mjukis shorts från Bikbok, bikini överdel från Gina och silverschampoo ifrån cityfrisörerna eller vad det heter.. så nu jävlar ska jag bli blond så det stänker om det! På vägen hem köpte vi även med donken mat.

Ikväll kommer jag vara hemma och ta det lugnt. Blir att titta på Lotta på liseberg och Beck - Okänd Avsändare. Annars finns det väl inget mer att ta upp, lite kort om vad jag gjort och kommer gö idag. ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0