MORNING


Godmorgon på er. Vad gör jag uppe nu? Undrar samma sak faktiskt.. Har inte fått en enda blund inatt och känner att kroppen inte riktigt pallar det. Men jag vetinte vad som hände, igår kväll va jag hur pigg som helst men lyckades på ngt vis somna i 2 timmar från kl 12. Så kl 02 fick jag ett sms, då vaknade jag, satt mig vid datorn igen och va pigg som ja var före. Sen satt jag och hade msn-konversationer tills klockan va 5 på morgonen. Då la jag mig och skulle sova, men icke sa nicke, vred och vände mig tills klockan va runt halv 7 på morgonen och då gick jag ner för att sova i soffan.
Hm, inte blev det bättre där eller, vred och vände där med tills klockan var 08:00 då kom Adam ner och skulle titta på Disney.. så kunde ju såklart inte somna om, men försökte att somna i nån timme iaf men det gick inte. Nu är klockan snart kvart i 10 och jag har fortfarande inte fått en jävla blund!

Haha ja jag säger då det, det är inte lätt inte.. Har redan käkat frukost också, men tanke på att jag var vaken i 78 timmar så blir man ju hungrig där i mellan å, Suck!

Uppdatering kommer mer under dagen..

Kommentarer
Postat av: Katarina

Sv. Tackar tackar ^^

2009-07-13 @ 11:43:15
URL: http://englandsaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0