M.J

Tjena där igen, har städat mitt rum hela dagen idag, ni vet jag är ju nästan nyinflyttad här så det gäller att ta reda på all skit sedan man var liten då man hade massa gamla dagböcker, anteckningsblock, klistermärken, Allt skit! Bara börja om på nytt liskom! Tror jag fick ihop 8 stora påsar som jag och brorsan gick å slängde för en stund sedan, även en hel del kartonger.
Allsång på skansen är det idag men behöver inte se det känner jag, var inte så himla roliga artister där, så istället tänkte jag börja från kl 8 och följa Michael Jacksons resa, många program till klockan 2 inatt, får se hur länge jag tittar! Hans låtar är ngt stort och hela han var ngt stort så självklart måste jag se det känner jag!


Justja tillbaka till Allsången, Alexander Rybak ska dit nästa tisdag så jag hoppas jag kommer ner till Sthlm nästa vecka, kan bara inte missa honom!
Ja men åter till annat nu, kvällen ser ni ju hur den blir, MJ står på listan. Kent håller också på att beställa min mobil nu snart så den kommer säkert om ett par veckor, It's a Pink one Ladies! Ni får se den sen :) Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: J.b

Kollade du inte på minnesstunden!!? Den var ju så himla fin! :(

2009-07-08 @ 16:56:56
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0