JOIN ME


Sitter här och lyssnar på gamla rockballader, är inte det hur bra som helst så heter jag sylt. Well, har kommit hem till mitt kära hem här på stan iaf, ska vara hemma med brorsan min idag. Ja, det blir väl att titta på Lotta på Liseberg och Beck - Kartellen, samt käka tacos! Annars så händer det egentligen ingenting, efter de blir det väl en massa film kan jag tänka mig..
Men nu ja vad händer nu? ska kanske vara duktig och städa rummet innan vi ska käka, haha men jag vetinte riktigt om jag orkar vara så duktig idag, för det är en del som ska städas.. Nja vi får helt enkelt se hur det blir med den saken. Så mina vänner, nu ska jag dra vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0