GRATISBIO!

Nu är man här och tjatar igen, ska banne mig få ihop till ngn fin present. En bit kvar har jag men snart är jag där, och då kommer alla ni som inte har Gratisbio bli så avensjuka. Så skaffa ett konto vettja!  


Om du själv vill bli medlem hos Gratisbio.se för att kunna samla ihop en massa poäng enkelt och bra för att sedan lösa ut ett presentkort i en valfri butik, så ställer jag gärna upp med värvningen och du får ditt konto på nolltid!

Klicka på ngn utav bilderna för att ta dig dit! och du får genast 75 startpoäng!


Och inte nog med det, för varje inlägg du skriver om Gratisbio.se på din blogg (max ett inlägg per vecka) samlar du också poäng. Du kan få 10 - 1000 poäng. Samtidigt tävlar du också om ett presentkort på 500:- hos nelly.com


Kommentarer
Postat av: sara

Gratisbio äger, hur bra som helst!, Fin blogg också :)

2009-07-10 @ 04:57:15
URL: http://sara.blogg.se/
Postat av: L I N D A

Har alltid hatat sånt där men nu ska jag väl sätta igång med gratisbio då, se om jag lyckas samla haha :D Fin blogg btw!

2009-07-10 @ 11:20:02
URL: http://liiiiinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0