Gävle.

Jag Emelie mami och Kent var inte till Gävle igår på sommarkvällen där. Jag och Emelie gick till ROMA och tog oss en sallad medan mami och kent gick in till nian. Efter det gick vi runt i alla möjliga affärer och jag fick med mig en stor rosa tröja från Gina, nyinkommet. Så inihelvete skön va den, och 3 par örhängen från Ur&Penn. Mami och Kent skulle stanna kvar lite längre inne i Gävle medan jag och Emelie tog bussen hem vid nio.

Vi kom hem och runade iväg till ICA för att handla jordgubbar, inte fan fanns det nå jordgubbar där inte.. så det fick bli juice. Vi åkte därefter till statiol för att se om dom hade nå bättre och bjuda på men icke då... Kom hem gjorde i ordning lite saker, tog med varma kläder och åkte till statiol vid jernvallen och köpte baguette..efter det satt vi kvällen lång vid en lekpark och hade det mysigt med lite ljus som blåste ut var tredje sekund men men.. kul hade vi det!
  
                    

Mkt mer rosa i verkligheten, Urskön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0