COMEOVERHERE

Hallå där i finvädret!, nej justja det regnar.. vädret ska bli allt sämre och sämre verkar det som, det är mitt i sommaren och det regnar, hur orkar det!? Jaja, gud jag vaknade alldeles för sent idag, Bror min kom in med nya Veckorevyn som jag ska sätta mig ner och läsa snart. Vad kan hon ha vart typ 13 när jag vaknade, och jag hade klockan på 10. Känns inte sådär kul eller. Men ifs det är fult väder, ingenting att göra ute så shitthesame.
Planerna ser inte lovande ut idag, kanske Boänge, kanske hemma, kanske ute på en parkbänk, vem vet?  Imorgon ska iaf jag mami Kent och Emelie in till Gävle på sommarkväll, mami som är en schlagertok ska självklart in dit och kolla på Nanne Grönvall, jag och Emelie kommer titta lite grann på henne också men även gå och käka god sallad någonstans och bara mysa runt där i staden. HOPPAS PÅ FINT VÄDER.

Nä nu väntar VR, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0