back

Ja då var man tillbaka för dagen, har haft det hur bra som helst med Åland resan, bott hos Emelie och allt vette sjutton. Kommer väl inte ta upp så mkt utan bara säga att vi har haft det väldigt bra, filmer-poolbadning-skratt-nachotallrik-toblerone-tuggummi-blivit mer och mer blond-ABBA, sjukt kul!

Som sagt med färgning av håret så börjar jag få tillbaka min blonda färg igen, färgade med 3 färger då efter ålandsresan hos Emelie så nuså är det på god väg, och även att jag har silverschampoo så kommer det gå fortare.

Imorgon drar jag och Emelie till medis i en vecka så ni vet. Jävlar vad vi ska ha det bra! Kommer hem på söndag eftermiddag och på måndagen därefter drar vi till sthlm under dagen! Gud vad jag ser fram i mot augusti, har hur mkt som helst att göra! Men mer säger jag väl sen. Ni får ha det bra här hemma så hörs vi efter allting. PUSS













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0