2 KG

          

Hängde med Emelie och hennes föräldrar in till Lager 157 idag för att kika om det fanns ngt roligt att shoppa. Vi åkte runt 11 och när vi kom dit drog vi på en gång och käkade. Efter det blev det runda för runda inne där men när vi väl var klar hade vi inte fått med oss ett piss haha.. Jaja kul var det att få åka bort ett tag iaf!

Men mindre roligare var det när mami mms:a mig denna bild.. Min lillebror Mami och Kent skulle till Furuvik idag så ja titta vad lillknotten vinner!? Jiiises alltså 2KG, jag vetinte hur många gånger man tagit dom där snurrorna och försökt vinna ngt, åsså kommer ungen hem med den här, skandal! Haha..

Imorgon ska det bli upp mot en 30 grader så jag och Emelie ska hitta på ngt äventyrligt, Ha en Bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Hemli från gratisbio

Så mycket godis så lite tid :-)

2009-07-18 @ 16:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0