WHAT I FEELING

Hej

Blev hemma från skolan idag med pga knät men det var iaf bättre idag! Men att man lyckas med att spy också, väldigt duktigt. Kände mig så jävla dålig i morse, hade inte käkat ett piss och sen när Emmi kom hem så efter en stund blev det bara värre och värre, precis när jag skulle springa till toaletten kom det, haha, rätt ner på täcket och fyfaan, stackars Emmi säger jag bara som måste handskas med mig nu... Men har än så länge bara spytt en gång men mår illa som fan, men papi kommer och hämtar mig alldeles snart så jag kan åka hem och ta det lungt, om jag blir bättre åker jag tillbaka till Gävle :)

Har en jädra massa läxa och gö idag också känns det som, blir så när man stannar hemma, man blir efter med arbeten, det suger verkligen, men det ska väl gå fort och gö hoppas jag. Aja ska vara social med Emmi nu innan jag drar! /sb

Kommentarer
Postat av: b

sv: jaa, det bästa som finns :)

2009-01-28 @ 16:51:18
URL: http://bellaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0