WELCOME 2009

Ja Emmi kom till mig på kvällen då vi fixade oss och sedan åkte in till Gävle med en massa folk, höll oss mest ute på torget och slank in lite på donken då å då pga kylan. Men med en massa folk å skåålandes mitt på torget vid 12 slaget va härligt faktiskt! Så kvällen blev väl lyckad iaf, eller ah då iaf men resten va shit men det va min å Emmis grej det haha.. Men ja å Emmi höll igång till typ 9 på morgonen och steg upp runt 4 på eftermiddagen idag.. inte kul. klev upp och klädde på oss lite kläder å sen gick vi till Milano och tog oss en vesuvio.

Nu är jag i Boänge igen, sitter å kollar på världens bästa parlamentet såklart, nu är det 10 år med parlamentet så då är alla som är med där i programmet å kör mot varann istället för 2 mot 2. skitkul! Håller på å laddar hem en massa filmer nu också så när dom är klar blir det filmmaraton för mig med mina colaburkar, Red Bull och marabou mums Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0