WE JUST MOVE AWAY

                          

Packningen är i full gång här hemma hos mig nu, mami jobbar så kommer nog inte träffa henne ngt innan jag åker till gävle igen vid halv 6. Men det går iaf bra med packningen, har en massa små saker som jag ska packa i nu annars är nästan allt klart, fyfan vad gött det kommer bli, vill bara från stället nu och sen komma till ngt nytt åååh :)

Ikväll som sagt åker jag vidaer till Gävle med Emmi och kollar på LET'S DANCE och vi tänkte gö kycklingwok till det, underbart! Sen får vi se vad vi hittar på under kvällen.. Imon kommer jag åka hem igen hah, då flyttar vi härifrån iaf så kommer nog va helt slut efter den dagen med tanke på allt bärande och åkande överallt hha.. men det är värt det verkligen och jag kan knappt vänta på när vi ska börja rusta om hela skiten, älskar det!

Aja nu måste jag fortsätta, på med musiken och sen äre bah köö Tjing /sb

Kommentarer
Postat av: Danni o Amanda

fin blogg (:

2009-01-23 @ 16:46:07
URL: http://bambies.blogg.se/
Postat av: Amanda & Danni

hihi gör så :D

Gillar du Aly & Aj? :)

2009-01-23 @ 23:23:30
URL: http://bambies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0