WAKE ME UP BEFORE YOU GO-GO

Skooolan gick asfort idag, tåget krånglade för mig å Emmi i morse så kom lite försent men shit the same vi var inte dom enda, haha våran sköna lärare Fredrik gjorde så vi kommer ha en kvarts lunch nu på torsdagar och sluta runt halv 2 plus att idag vela han bah så fort som möjligt skicka hem oss eftersom "ja jag kan ta en kvarts lunch ja" och " ja men vi slutar tidigare idag så jag hinner köpa min skjorta också" haha så härlig, med bra lärare kan det faktiskt vara riktigt kul på lektionerna också, han är ju faktiskt stå-upp-komiker trots allt :)

Emmi å jag tog en varm choklad efter skolan innan jag skulle ta tåget hem och hon skulle möta upp Amanda för gymträningen. När jag kom hem typ kolla jag på Jump In och sov ett tag.. har fan inte gått ut å traskat idag men det kommer jag lungt gö imon då jag ska umgås med filurerna igen Amanda & Emmi för en liten filmning till vårt arbete :)
Ikväll tog jag mig ner med mami till boänge och kommer bara slappa runt här plus en massa film och göttaa.. imon åker jag hem som sagt och får se vad helgen tar mig. /sb

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0