VI KÖR PÅ EN LISTA IGEN DÅ

Vilken svordom använder du mest? Kuk?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05:45
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ingen dör av att vara med på bild precis..
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hur mkt vann jag då xD?
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Men det är klart!
När var senast någon stötte på dig? Haha deni!
Vad åt du till middag senast? Typ pasta och köttfärssås.
Kan du vissla? Inåt ja
Tittade du på tecknat när du var liten? Kan jag gö än idag så..
Äger du några popband t-shirts? Hah, nä bara förr. Då hade jag Spice Girls & A-teens.
Pratar du några andra språk? Engelska
Har du gråtit offentligt? Klart!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatuering kommer!
Vad har du för väder? Mulet och blåsigt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Var? men iaf, jag har nog inget ämne som är mitt favorit typ..
När sov du senast på golvet? Nån dag sen.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag går å går å går...
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nä tkr jag inte.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17 :)
Tror du på liv på andra planeter? Absolut!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag vill dö
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JAAA :D
Tycker du om att krama folk? Underbart!
Äger du en digitalkamera? Yes!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kändisar å kändisar, en tyckte jag var lik en som var med i Top Model förut och en sa att jag var lik Angelina Jolie på en bild förr..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror väl vem det är hah
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nope!
Är du mörkrädd? Ibland
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, lypsyl, plånkan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0