EN LUGN STUND

       

Gud äntligen en lugn stund på dagen, har lastat in så jävla mkt packning nu så har fan svida i händerna och imon kommer nog träningsverken tråkigt nog... men vadå, det kommer bli bra i slutändan här faktiskt :) Har åkt med den där lastbilen vi lånat fram å tillbaka idag och sprungit upp å ner för trappor som en galning... ah ni skulle vart med! Men dagen slutade med att vi alla i familjen gick å käka på Milano.

Jag å papi kom hem efter ett tag, va å lämna lastbilen i gävle å sen sprang vi in å handla lite mat å skit som han skulle ha å jag plockade genast på mig en massa glass och cola haha ofc... Idag stannar jag i boänge och kommer roa mig som nu tex med körslaget och har före det kollade jag på Madagaskar 2, hade faktiskt inte sett den förnst nu och riktigt bra va den, en av dom bästa tecknade filmerna iaf! men iaf kommer roa mig annars med massa filmer, är sugen på att ladda ner lite nytt här så det får det bli!

Imorgon kommer vi fortsätta att flytta lite smått som är kvar i det gamla huset och sen börja röjja upp lite där också kan jag tänka mig! Aja sånt visar sig! Nu tillbaka till körerna! HEJA ERIK! /sb

Kommentarer
Postat av: E

Vilken fin text du har i headern.

2009-01-24 @ 22:19:27
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Angie .

Vad tjusig blogg du har! :D

Körslaget är kul ;D Har du ngn favorit där?



Sv: Tackar!

Ha en underbar fortsatt helg.

2009-01-24 @ 22:55:30
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Amanda

aa :)

Tackar! jag vet faktiskt inte haha (a) Fick den i julklapp <3

2009-01-25 @ 02:35:40
URL: http://bambies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0