TISDAG 09013

        

Godmorning Sunshines

Vaknade runt kvart i 6 idag och faktiskt lite tröttare än vad jag var igår, men sjukt att ja inte har kunnat sovit så bra dom här två dagarna, stör mig verkligen på det! Somnat runt 3-4 både måndag och tisdag nu.. Wierd.
Aja idag börjar vi tio över 9 och slutar runt 16 men jag tror att dagen kommer gå fort ändå på ngt sett för vi har grupparbeten på både svenskan och naturkunskapen och plus att vi ska gå på idrotten idag eller egentligen skridskor men dom som inte har får gå liskom.. så dagen kan faktiskt gå rätt fort ändå! 

Nyss käkat frulle och böjat klätt på mig smått, idag ska jag vara på Rc tjugo över 8 har jag bestämt mig för, igår missade vi tåget för att jag kom ngn minut innan halv och hade den gått halv hade vi hunnit men inte sjutton hade man ngt minne av att den går 28 över eller..suck. 

Idag äre Top Model, inget man får missa! plus kl 23 är det Sex And The City som jag ska följa nu, missade en hel del förra gången det gick men nu ska jag banne mig följa hela skiten! har faktiskt börjat om från första säsong nu och har än så länge gått ett program så det hinner ja komma in i :) Vi hörs! /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0