TAKE ME HOME!

Det blev sent seeeent igår innan jag å Emmi la oss, fyfan vad jag känner mig död nu efteråt, suck! åsså är det bara början på dagen än, har svenska nu och ska gö nå shit som jag knappt fattar ngt av och sen har vi lunch (tack & lov eftersom jag å Emmi inte hann käka ngt i morse) och sen har vi idrott och efter det har vi naturkunskap då jag å Emmi iaf ska redovisa vårt lilla projekt där, eller den ska redovisas genom film, sjukt bra tkr jag!

Efter skolan vill jag hem och sova! åker nog inte hem å packar ngt idag eftersom vi slutar så sent, kanske åker hem på torsdag eller ngt istället då man har mera tid.
Men som sagt efter skolan vill jag hem och sova lite grann men vad jag anar nu blir det nog inte så.. men aja det visar sig, tillbaka till den roliga svenskan.......... /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0