ON AND ON

Slutade kvart i 12 idag eftersom Fredrik som alltid är lika klockren lät oss gå då, det tackar vi för! Efter skolan drog jag hem till Sandviken och Emmi gick hem till Helenas place då, när ja kom hem så blev det packning och fika och lite sånt, ska packa mer imorgon också.. Nu sitter jag nere i Boänge och lyssnar på musik och fått donken mat, har käkat donken mat 3 ggr den här veckan, hm.... ser bra ut! Aja tur att det inte märks på kroppen min iaf så haha..
Vetinte riktigt vad jag ska hitta på nu ikväll, kommer nog kika på en komedi sen kl 21 på 3an, Little Black Book med Brittany Murphy finns nog inte mkt mer att kika på en torsdag ändåså..

Tänkte bara slänga in ett litet inlägg nu så det är gjort iaf, skriver kanske ngt senare isåfall, Hare! /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0