MADE IN SWEDEN

               

Sitter och kikar på Made In Sweden, snart slut på programmet. Sjukt bra ju typ ett musik program med Laila Andreas & Anders där det handlar om typ "Jakten på nya stjärnor" aja går inte å säga så mkt om det men det verkar bra å självklart ska jag kolla vidare på det :)
Har fått hem lite kläder från Ellos som jag beställde för ett tag sen, inte nå märkvärdigt typ enkla kläder nu när sommarn börjar trava sig in här snart å, typ en väst T-shirt Klänning och ngn slags klänningsak haha.. typ asbilligt men det gillar vi!
Börjar kvart över 10 imon igen och slutar runt 14 så känns grymt bra det här, Thorèn hörni, där skulle ni ha gått haha..

Ikväll nu oj nu va programmet slut ja aja men ska väl dra igång mina The Hills serier på MTV som jag brukar kika på, de som jag missat nu förtin, för The Hills hur jäävla bra är inte det? Sen ska jag njuta av kvällen med musik, kanske ngn film och läsk /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0