MÅ DEN BÄSTA VINNA

           

Sitter just för tillfället och kollar på Top Model 11, äääntligen har det kört igång igen! Missade lite av det för att ja va hos Emmi å kom hem då det hade gått en kvart kanske, men vafan inte slut än haha!.. igår hade jag det trevligt med Emmi som sällskap här hemma, gick fort som fan till Maxi och handlade Magnum glassar och enegrydrycker.. Imorgon startar min ''diet'' som jag skrev i ngt inlägg för ngn dag sen., det ska vi fixa... men iaf vi kollade på film, pratade och skrattade :) slapp måndag blev det.

Imorgon börjar skolan, jippe yey TAGGAD! - not.. Taggad på att träffa alla igen, det va ett tag sen, eller vissa har man ju umgåtts å träffat såklart men inte alla. Nytt schema, ser inte sådär wooow ut men inte en dag efter 4 iaf, och en måndag då vi börjar 9 typ och slutar runt 2, faktiskt rätt skönt, men kommer sakna våra torsdagar..
Aja inget man kan göra åt, nya ämnen nu dessutom, se hur det kommer gå.
Ikväll händer inte mkt, ska se klart toppis och käka upp mina glassar å skit, åsså blire film såklart. Jaaa hörni inte mkt mer å säga nu så vi hörs! /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0