LET'S DANCE 09

Ja Let's Dance är slut och jag gör väl min sista skrivning här för kvällen. Kan säga att jag tror ja har mina favoriter i Let's Dance redan, självklart Laila Bagge hon va grym! och sen tkr jag Magdalena&Daniel och Annika&Magnus, så vilka tkr ni? Nu ska jag dra igång lite musik tror jag, hämta ett glas cola och njuta av det som är kvar denna fredag. Jag skriver mer imorgon men ha en fortsatt trevlig kväll! /sb

                                       Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4
                                       Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4
                                       Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4

Kommentarer
Postat av: lisa G

blev sjukt besviken på blondinbella, hon va inte alls bra :/

2009-01-13 @ 18:33:56
URL: http://lisang.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kan jag hålla med dej om!:/

2009-01-16 @ 13:23:52
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0