KLANT NR 1 ELLER VAD?

Idag är jag hemma från skolan, tråkigt nog, vem fan vill sitta hemma å inte gö ett piss när alla andra får träffa kompisarna och ha kul... jag hemma pga att jag har gjort illa knät så in i helvete, har lyckats halka nog 78 ggr den här vintern och gjort så att jag fått blåa knän och allt vette sjutton, men den här gången slog nog allt haha..
Igår kväll när ja skulle till Gävle igen halkade jag och slog i knät i backen så in i helvete, det gick bra och kändes inte så mkt förutom senare under kvällen/natten då vi kollade på en massa tv jag å Emmi. Ville fan till sjukhuset på dirr men men, nu i morse när jag vakna va det ju helt dött.. Kan inte stödja mig på benet för att knät har fått nå rus så får nästan hålla i mig i saker när jag går? ööh, åsså kan jag inte räta ut benet helt som de ska vara så får ha det böjt hela tin. Mamma ringde å sjukanmälde i morse men vi skulle se hur det blev imon och senare, så om det inte blir bättre blir det sjukan haha...

Igår tittade jag å Emmi på en massa tv som sagt, bla Barnhemmet, Trädmannen och Satc, riktigt trevligt men höll på å somna flera gånger hah, just de fixade även hem en del frukost eftersom vi inte hade ngt kvar för att vi är så glufsa av oss och käkar det som kvällsmat typ... Måste även diska, men eftersom jag är hemma idag så har jag ju chansen och gö det, men tänkte gö det sen då Emmi är och tränar, har vart så lat å deppig denna morgon så har inte haft orken.. Ja nu tittar jag på en massa tv och ska fortsätta med det. Tjing /sb

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det - vill du att jag ska prenumerera på din så skriv till mig och säg att du lagt till mig så lägger jag till dig efter det! :) alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! NU ÄVEN EN MAGISK MUGG! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-27 @ 20:44:02
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0