IT'S ROCK'N ROLL BABY

             

Men godmorgon, jag är på stråålande humör idag! vaknade runt 9 och har suttit å lyssnat på gamla rock klassiker så det sprakar, hur bra är inte det då? jag älskar det iaf! Idag kom båda mina prenumationer samtidigt iaf, En ny frida och en ny VeckoRevyn, känns skönt å ha lite prenumationer här å var haha..
Idag ska jag å Emmi in till valbo en sväng, kanske därför jag är på stråålande humör också, jag menar vad gör man inte i valbo? S H O P P A R vad jag vet.... haha.

Aja jag måste fixa mig lite nu, få i mig lite käk sen drar vi, have a good day! /sb

Kommentarer
Postat av: Minaya

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig början på det nya året.



Minaya

2009-01-05 @ 13:31:32
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: isabelle

Hejhej, var gärna med i min tävling om snabbfärgning till fransar och bryn. Kram!

2009-01-05 @ 18:09:19
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0