IN SCHOOL..... AGAIN

Hallå där, dålig uppdatering eller nåt men har inte haft lusten till att skriva. SItter i skolan nu och har världens trökigaste engelska, men får stå ut till lunch iaf, efter lunch har vi naturkunskap och matte och Amanda som lyckas SÅKLART få magsjuka nu precis innan redovisning på vårt arbete, very very veeery Great, haha men "shit happens every day"
Slutar tjugo i fyra idag och då ska jag hem bums och börja packa mer å mer saker nu inför flytten i helgen, kan säga att jag knappt gjort ngt alls medan mami donar och grejjar hela tin, så dags nu!

Ja nu är jag å Emmi gävlebor i en vecka iaf och hittills har det gått bra även fast det gått ngn dag bara, igår kikade vi på So little time m MK & Ashley Olsen till typ kl 1 på natten och sedan somna man runt 4 kanske, inte bra men det får man leva med hihi.. Ska angagera mig lite i arbetet nu så hörs vi mer ikväll /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0