I'M BACK TO THE PLACE

Sitter just nu för tillfället framför tvn med Emmi och kikar på American Dreamz, flyttningen hemma i sandviken går strålande och vi är väl snart klar, men sen börjar själv inredningen.. Imon är det skola igen, suck! men det lever vi alla med här, så.. Har redovisning imon iaf vad jag vet. Slutar väl runt 16 nångång kanske, inte sån stor koll men runt det kanske.. Inge långskrivande här inte så tänker avrunda och skriva att jag är sjukt sugen på vår chokladpudding som står i kylen och tänker fan ge mig på den nu så den blir slut idag! Haha.. vi hörs imorgon /sb

Kommentarer
Postat av: Angie .

Håller du på och flyttar?

Skola är inte kul! :(

Chokladpudding är ju bara bäst.



Sv: Så lite så, samma här.

Jag har varit med lite kompisar den här helgen. Du då?

2009-01-26 @ 15:52:38
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; hehe okej :D jo det tkr jag ;)

2009-01-26 @ 19:10:02
URL: http://lmlb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0