I WILL MAKE IT ON MY OWN WAY

Hej

Nyss kommit tillbaka till Boänge, kommer bli placerad här idag i alla fall, en lugn fredag för mig med en massa karaoke och film eftersom mami å Kent inte kommer va hemma på hela kvällen typ, dom ska in till Gävle. Imon hoppas ja på annat iaf haha rajtan tajtan kanske :) Men har inte gjort så mkt mer, vi va ju som sagt hem en snabbis till oss så jag börja rensa lite i garderoben min, kan vara bra nu fram till flytten så.. nyss käkat donken mat också, inte nyttig känner ja mej men får ändra mina vanor fram till sommarn då man vill va fräsch! hihi så ni hör mer av mig senare Tjing /sb

    
                         Bild sen 9:ans skolavslutning, miss you 9B <3

Kommentarer
Postat av: J.b

Ååå saknar dom också så jag kan dö!

2009-01-03 @ 01:52:51
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Soe.

jaaa vilken bra klass vi va :')

2009-01-03 @ 11:27:01
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0