I HAVE A DREAM

Skolan krånglade med lärare hela tin idag, orkar knappt berätta för det va hit å dit med tider och lärare. Men typ först trodde man att vi kanske kunde få ledigt hela dagen, sen halva dagen men sen slutade det med att vi gick hela dagen ändå, men som tur va slutade vi tidigare från svenskan iaf.
Efter skolan hängde jag med Emmi å Amanda på stan en sväng och Emmi fick med sig 3 tränings t-shirtar från Stadium hem, inget shoppande för min del, men det va inte precis en "shoppingdag" så får shoppa en annan dag istället :)

Ikväll händer nada, en vanlig torsdag helt enkelt i helgen blir det andra bullar dessutom! Det gick ngn komedi ikväll kl 21 som jag säkert tittar på, tror den hette Matte söker Husse . men iaf nu ska jag kolla igenom alla våra nya klädkataloger som vi fått hem se om man kan göra sig ett fynd kanske? skulle inte sitta fel men får väl se då :)
Dags att sätta igång, kan lova er, detta tar sin tid! /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0