HUKUS POKUS FILIJOKUS

Kvällen igår blev hur lyckad som helst lär jag säga, hur mkt folk som helst och bara en massa skratt och flum haha! När jag får bilder från rebecka så visar ja hur kul vi hade :D
Sitter nu för tillfället och kollar på Trollkarlens Hemligheter så jävla intressant, har nog alltid vart typ såhär skitintresserad av magi och trix och sånt, när ja var liten trollade jag med min trolleriåda som jag hade å en massa trolleriböcker, hade t.o.m en egen "show" i skolan då jag trollade för mina klasskamrater.. haha det va tider de, kanske ska börja om med mina trollkonster och satsa på en karriär? ;) haha nääe, den tiden är nog över men coolt äre!

Snart börjar det nog igen skulle jag tro, men skola imon så kommer väl inte vara uppe för sent idag men ska inte lägga mig än på ett tag för har saker att fixa och sånt.. men som sagt bilder kommer sen när jag fått dom sen igår :) Kiss&Hugs /sb

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0