GULDBAGGEGALAN 2009

      

This sucks!
Fått nytt schema igen och inte fan blev det mkt bättre än det vi hade heller :S, vem fan orkar tex Engelska på en måndag morgon?.. men guuud, usch va deppig jag blev nu! Och inte kunna sluta direkt efter idrotten på tisdagar stör jag mig ännu mer på! usch...
Aja skolan idag gick väl skapligt fort, slutade tidigt men inte kom ja hem tidigare för de eller, nejnej haha.. inte gjort mkt idag heller, ikväll kommer jag titta på Guldbaggegalan 09 m Johan Glans iaf, det är också ett sånt program jag bara måste se :) Annars händer inget spec.. Vet inte varför ja skriver nu egentligen ja mena oj va intressant inlägg.. haha negativa donnan här känner ja! /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0