GEORGIA RULE

                 

Hallå där tänkte bara slänga in ett litet inlägg nu innan jag å Emmi sätter igång nästa film här.. Har nyss sett på Georgia Rule, har faktiskt inte sett den förr och kan rekomendera den för den var väldigt intressant och rolig liksom så... kort skoldag imorgon så YES säger jag där och efter det måste jag hem och börja packa till lördan, kommer åka in till gävle å bo här över helgen igen sen typ fredag och lördag åsså antagligen söndag då eller ngt, har inte kollen precis men får se :) Aja som sagt inget lång inlägg nu, jag å Emmi är uppe sent idag fast det är skola men vafan helg och vi börjar kvart över 10 imon så shit the same typ... Later! /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0