DAGS ATT FÖRÄNDRA..

     

Min kväll börjar lida mot slutet, är faktiskt rätt trött nu. Men ska kolla klart på mina Humor från Tv4 filmer iaf sen så slocknar jag nog. Har börjat funderat över lite på att jag sofie bergqvist kanske ska tänka lite sundare å nyttigare med all onyttigheter, konstgjord föda och fetsaker o.s.v.. jag ska i alla fall nu år 09 bättra på saker å ting. Från och med imon ska jag gå ut och gå någongång under dagen, minst 1 timme helst mer, ska inte äta godis slash chokladsmet i veckorna, ska trappa ner lite med skräpmaten, INTE SLUTA trappa ner som sagt och jag ska även lägga mig tidigare då det är skoldagar, ja allt detta för att jag själv ska må bättre liksom. Och med min vilja som jag har så tror jag att jag kommer lyckas :)

Imorgon kommer nog min dag vara lugn iaf, promenad städa lite extra kanske och självklart filmtittande. Men mer vet jag imon, kommer inte skriva mer nu så säger gonatt :) /sb

Kommentarer
Postat av: alva♥

Hejsan!

Har du haft en bra dag? ( :

Brukar du läsa min blogg eller prenumererar du på den? Om du gör det så lägger jag också till dej på bloggkoll också,!

Ha det bra.., ( :

2009-01-05 @ 10:10:10
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: StefanWEEI

Hoppas du får en bra måndag :)

2009-01-05 @ 10:12:52
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Soe.

Alva - Hej, ja min dag ska precis börja och ska in och shoppa med en kompis tänkte ja, hur har du det själv? å jag lägger genast till dej :)



StefanWEEI - TACK DETSAMMA :D

2009-01-05 @ 12:14:21
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0