A TV TV TV DAY

                              

Hello Darlings!
Tittade inte klart på hela filmen igår så fortsätter med den ikväll. Nu tänkte jag börja min städning av alla kläder här för från kl 17:00 - 22:00 kommer jag sitta klistrad framför tvn med ögon stora som äpplen.
17:00 - Bring it on, All or nothing
19:00 - Victoria secret fashion Show
20:00 - Mean Girls
Ja ni ser ju listan själv, underbart! Dom första går på 3an efter varandra å den sista går på Tv4+ om ngn är intresserad som moi! Aja kanske bäst å börja nu OM jag ska vara klar till 17, det visar sig Tjing /sb


Kommentarer
Postat av: lisa G

skojar duu, jag har väntat aslänge på victorias secret, underbart! haha

2009-01-04 @ 16:13:49
URL: http://lisang.blogg.se/
Postat av: Soe.

hahaha Jaa det gick ju för ngn dag sen men jag missade det sicken tur att det finns repriser haha :D

2009-01-04 @ 20:19:27
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0