A LITTLE BIT SCARY

Godmorgon
Va uppe längre än jag skulle igår, blev väl till 3 ungefär men shit the same jag är pigg idag som tur va.. Hade strömavbrott för en stund sen, hela jävla huset dog. Gick runt i mitt rum å poff så slocknade allt, å ni vet känslan som kommer fram då, eller de gör det för mig.. tänker såklart på vad som kan hända som i en skräckfilm, allt släcks man hör lite knarr här å var å vips ska det dyka upp ngn vid en eller att man känner hur ngn tar på en. uuuhu blir fan rädd av att tänka på det nu å, Nää men jag gick till mami å sa det så hon skulle ändåså upp då så vi fick tända ljus åsså efter en kvart kom strömmen tillbaka igen typ.. en tanke som ja fick va också: men vafan ska sminka mig ja å!? Haha ofc!

Kort dag i skolan idag kommer ha Linda under hela dan å sen efter blir det inte heller mkt mer, kommer ta det slappt.. Ta en promme och lite sisådär men mer av mig hör ni av ikväll, kanske lite bilder sen lördan kommer å. Nä dags för att klä på sig och fixa lite, försöka hinna med det nu Innan allt dör igen höh.. /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0