THE MUSIC MAKES ME FEEL SO CRAZY!

Ja här sitter jag brevid brorsan min och dunkar Lady Gaga, grejjer det, även grejjer att Emmi ska komma över hit sen och vi ska digga Let's Dance och även Samantha, kvällen igår var suverän!, Jag å Emmi var själva här hemma, och tog det mest lugnt, gjorde gröna muffinsar som blev ja, rent utsagt förjävliga haha, tänkte käka smeten först bara men whatta hell vi hällde i karamellfärg och försökte göra det bästa av det, men pga att det blev fel var nog för först skulle vi ju gö maränger men det funkade inte så vi fortsatte på den smeten så ah ni förstår nog...

Idag trodde jag det skulle bli lite party men ingen ställe att dra till så satsar på det imorgon kväll, justja imon kommer jag å Emmi ta halv 8 tåget till Falun för en shopping runda och kommer därefter hem runt 7-8 på kvällen, men nu är pengarna insatt så här är man en slösare, nä men avsluta lovet med lite primagrejjer om man säger så..
Aja nu ska jag hänga in lite kläder in i garderoben innan Emmi kommer, ha en bra kväll! /sb

         
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0