THE BEGINNING

               

Ja kom nyss hem från willys och har handlat lite med mami, bland annat hårfärg nu som ska färgas snart, fick av ngn anledning med oss en massa götta med, chips & dipp, godis, energydrinkar ja massor, haha! men onsdagar tar jag som en helgdag iaf så, så lite fett kan man få vara ibland..
Vet att Top Model börjar nu men kommer nog inte titta allt för länge med tanke på att jag måste hinna färga håret också innan kvällen tar över här. Men det blev en mörkare då och sen blir jag förhoppningsvis naturligt blond till sommaren!

Ojoj börjar ju för sjutton snart, ska hjälpa lillebror med dippen sen blire lite miniparty här hemma! haha ironi så det stänker om det! Får se om ja skriver ngt senare efter all göra. Tjing /sb

        Checka in bilden ovan också, såå hett med ögonfransarna där! :)

Kommentarer
Postat av: emma

nu sitter jag i skolan, sen måste jag göra massa läxa om abba ikväll :P själv då?:)

2009-02-12 @ 12:45:51
URL: http://emaarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0