PARTYPARTY

Igår kväll blev det en massa film och tv för mig och Emmi, speciellt Let's Dance och Samantha, efter det filmer som sagt, proppade även i oss en jädra massa chips och fet dipp! Men mys hade vi det och idag händer det annat :D

                                     

Ska fixa i ordning mig ännu mer nu, har duschat å skit å ska prova fram lite kläder till maskerad ikväll, fan vad man kan vara taggad då kommer hålla oss hos Tone med en massa folk! Vet att det även är Melodifestivalen 2009 idag, FAN OCKSÅ! kommer säkert missa det eftersom vi kanske inte har tid att kolla på det men det visar sig, men så synd ju, en sån grej man följt sedan man kom ut från magen typ. haha, men även att det är så himla bra artister med nu i denna melodifestival, men man har ju internet haha så kan ifs kolla på det sen! Nu taggar jag med musik och ska fixaa, Jag och Emmi blir Rock Angels ikväll! Tjing /Sb

                    

Kommentarer
Postat av: martina

sv: jo jag har ju ps så det går att fixa det mesta;)

jag har åkt skoter, varit med chrille och sådär=) du då?

2009-02-08 @ 02:37:25
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0