OUR SCHOOL IS THE BEST!

Goddagens allesammans, som sagt mitt internet strular hemma så kan inte uppdatera lika mkt som förr, men idag kommer Kent hem till oss och ska fixa köksbordet så då ska han passa på att fixa internet också, så man kan ju hoppas att man lyckas få det ikväll då.

Igår var ja å Emmi på stan och fixade lite småsaker, bla produkter från Apoteket, spärrade mitt kontokort eftersom det är borta, och gick till bibblan en snabbis blev även en sväng till parkbadet av ngn anledning och käkade strips och pepsi haha. Somnade somvanligt den här veckan runt halv 10, helt sjukt att jag är så trött om dagarna, men okej en liten fördel är det väl så man slipper sitta uppe till 2 som de andra dagarna.

Gick upp kl 5 idag för att fixa lite till mitt spel som jag ska visa idag på datorkunskapen, var sjuk förra veckan och har t.o.m glömt bort det nästan helt men nu är det klart å ska banne mig inte glömma visa det heller. Ja som sagt nu sitter vi på datorkunskapen och vet ni vad? VI FICK HELG REDAN IDAG EFTERSOM VI INTE BEHÖVDE KOMMA PÅ NÄTHANDELN IMON, SÅ FUCKING JÄVLA GLAD!!! Fyfan vad skönt, så efter småföretagande idag har vi helg.. Yes! /sb

Lite bilder sen gårdagen här i Gävle

          
          
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0