MÅNS ZELMERLÖW - HOPE & GLORY

Hej bloggen!
För det första vill jag gratta min mamma som fyller år idag! GRATTIS<3 Har haft en trevlig dag med fika och paket. Gårdagen var kanon med Emmi, lite ändringar blev det eftersom vi trodde att vi skulle vara själva men vi är van! Aja med Melodifestivalen då, hur fan lyckas Måns alltid va så HET, så HÄRLIG och så jävla BRA, älskar grabben! Lungt den bästa igår, har alltid tyckt om Lili & Susie sen jag var mindre också så va bra att dom kom till andra chansen.
Men iaf, jag å Emmi köpte hem en massa energydrickor, naturgodis och chips, och ja blev en ett filmmaraton på slutet med bla A Walk To Remember, fattar inte, grinar lika mkt varje gång och igår bröt både jag å Emmi samman vafan!

Ja vi kom i säng runt 5 kanske, men riktigt kul hade vi det!
Snart börjar Beck som jag tänkte kolla på somvanligt, imon skola, suck men tackar att det är lov nästa vecka :) Aja har egentligen inget mer att säga nu, ha en fortsatt trevlig kväll! /sb

       

Kommentarer
Postat av: Alexandra

han var verkligen bäst hitills!

2009-02-19 @ 10:38:58
URL: http://shopaholicbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0