FREE FALLIN

Okej dagen i skolan gick i alla fall rätt fort enligt mig, kändes så iaf, pga att vi kollade på film på två av lektionerna dessutom. HAHA och vet ni vad? jag som va så inställd och vart så deppad över att jag skulle få IG på matteprovet fick ngn typ överchock idag när jag såg att det inte stog IG på mitt matteprov, blev så himla glad, kan ni fatta känslan eller? :D Jag har ju inte dom bästa skilsen i matte om man säger så, men vafan jag lyckas jämt förfan höh...

Idag är en sån där jäkligt trist måndag-plugga-naturkunskap-dag Icke kul! Har knappt tittat på grejjerna och vi har prov imon, gud vad angagerad man känner sig... Kl 22 på 3an ska jag iaf titta på ngn dokumentär Plastikdrömmar - tonåringars snabba väg till skönhet som handlar om två 16-åriga flickor som ska försöka uppfylla sin stora dröm att plastikoperera sig. Efter att ha nekats operationer av läkare i Storbritannien reser de till Texas för att träffa plastikirurgen Dr Peter Driscoll, låter rätt intressant, typiskt ungdomar, säger en tonåring själv, jag vet men jag klarar mig ifrån sånt där iaf haha :D

Aja åter till pluggandet, vill ju ha lite kunskap i hjärnan imon, Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0