EN LYCKAD DAG!

Ja skolan gick asbra, hade svenska då vi börjar att hålla på med sagor, rätt kul ändå och till nästa gång sa Carolina åt oss att ta med hur mkt godis som helst för då ska vi kolla på film haha, känns skönt iaf. Idrott hade vi sen och jag Emmi och Felix spelade badminton, efter ja då kom NO provet, okej kan säga att det gick väl som det gick nä, men mkt mkt mkt bättre än matteprovet som jag gjorde igår. G så blir jag nöjd! :)

Efter skolan drog jag direkt till valbo för att möta upp mami då vi skulle titta in lite på IKEA och köpa in en massa nytt till huset här, blev en hel del saker och då jag inte visste ordet om det så var vi inne på själva valbo också, haha såå ja mami var med och vad passar inte bättre än lite shopping på samma gång, även fast jag inte skulle handla ngt som jag trodde men betalade inte ett öre själv så känns bra! Fick med mig en del saker iaf...

Grå kofta - Gina Tricot
Vit T-shirt - Gina Tricot
Puder - H&M
Mascara - H&M
Liten Parfym - H&M
Hårspray - H&M


Aja vi åkte hem därefter med lite inköp av tuggummi och cola inna också, kom hem och då kom mami med en påse till mig från skohuset, hon hade köpt ett par grymma svarta lack klackskor till mig då innan jag hade kommit till valbo.. Shit vad grejjer jag fick idag, haha även fast man har pengar. Ojoj.. Nu mååååste jag börja med en läxa om ngn jävla kanin haha eller ngt, och sen paus med det och sätta igång Top Model. Men men dags för läxan om en stund väntar in mami med donkenmat här också... Aja, Later! /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0