DÅLIG UPPDATERING

Har inte haft direkt tid med bloggen nu som ni kanske märkt, men på loven brukar man ha en massa annat att göra hela tiden så bloggen får faktiskt komma lite i andra hand då..

Söndag
Jag å Emmi skulle egentligen vart med i Schlagerstjärnan då som gick i valbo hela dan, en sångtävling rättare sagt då, men vi klantade oss lite med att inte titta i tid på hemsidan om att man skulle anmäla sig före, de tävlingar vi vart med i förr så har man inte behövt göra det, men sånt händer och tävlingar strömmar in så snart är man uppe på scenen igen. Men det blev en lugn dag iaf, vi åkte hem till Emmi och kollade på Gossip Girl, Beck och filmer..
Måndag
Ja, då drog jag å Emmi in till valbo eftersom vi inte hade mkt för oss den dagen, inte mkt handel blev det för oss, ett par strumpbyxor för mig och linne och leggins för Emmi.. Sen så sov vi hemma hos mig iaf :)
Tisdag
Ja idag vaknade vi runt 1 och drog nästan på en gång till Willys för att handla hårfärg, och därefter drog vi hem till Emmi, vi började sjunga en massa Sing It och Abba tills Emmis mor kom hem då vi färgade håret. Jag sitter hemma nu och har nyss badat, så otroligt skönt, ska även kolla på lite filmer idag som St Trinians och Aquamarine annars blir det lugnt, vet att det är fettisdagen idag men kräsen som jag är så tycker jag inte om semlor, så får ta i mig en massa chips istället! /sb

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ju inte deeeeeeeeeee ;) men letar för fullt vafaaaaaaaaan! love yaaaaaa <3333333333

2009-02-25 @ 12:22:44
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0