DÅLIG UPPDATERING PÅ SISTONE...

Ja nu sitter jag i skolan och som ni ser fick min kära vän Emmi uppdatera bloggen igår, eftersom vi håller på att flytta så har inte vi haft tillgång till nå internet nu på sistone. Hoppas det löser sig snart så är jag snart tillbaka med mina normala uppdateringar.
Ska snart ha naturkunskap, inte världens taggaste men nån redovisning hoppas man att det blir så man får sitta ner och dega lite. Efter det här har vi matte, ännu mera taggad eller näe!... men äre skola så äre typ!

Ikväll händer inte heller särskilt mkt, kommer mest göra klart en massa sen man vart sjuk här och ska dessutom försöka få igång trådlösa hemma. Ja It's My Day Enjoy /sb

      
                                          Saknar verkligen den tiden i sthlm!

      
                                    Ben&Jerrys kan det någonsin bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Dergham

Hmmm Ben & Jerry fast jag gillar chunky monkey mest ;)

2009-02-02 @ 12:24:21
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Therese

sv: Jaa :) Åh tack så mycket! Det hoppas jag med! :) Hoppas också att du fortsätter läsa min blogg :) Kramar!

2009-02-02 @ 12:24:35
URL: http://curious.devote.se
Postat av: ROXY

namnam med glass, och sicka söta brudar ;)

jadu, jag kan tänka mig vilket jobb som helst :D men nått där man träffar människor :)

2009-02-02 @ 12:29:53
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0