BRYNÄSMATCH

Ja idag ska man ta sig in till Gävle då för att kolla på brynäs - Timrå, förr gick jag hur ofta som helst på hockey men nu med äldre tider här har det knappt blivit av :/. faktiskt rätt intressant man vet ju själv när man står där och ens lag gör mål då man kan skrika rätt ut utan att ngn bryr sig, hoppa å skutta utan att ngn bryr sig och käka götta utan att ngn bryr sig, det är hockey det haha..

Före det ska vi mina "tjejor" och jag käka på ROMA, så måste börja fixa mig nu eftersom jag vaknade rätt sent pga den förbannade klockan som inte ringer när jag vill att den ska det, men iaf å efter käket får vi på hockeymatch med vår skola, som vi dessutom blivit bjudna på, så skön är vår skola! Aja hinner inte skriva mer nu, kommer hem rätt sent idag så får se om man slänger upp ett inlägg innan man lägger sig iaf, visar sig vad jag gör även, men nuså, dags för sminket /sb
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0