ANOTHER DAY

                                                                                Skulle ju egentligen vara med Jennie idag men jag sover som en gris och vaknar sent och ingen av oss hörde av sig till varandra så det blev lite un problemo där men vi har pratat nu så vi ska vara nångång nästa helg kanske istället :) Så min dag ser inte så speciell ut om man säger så, mami kom nyss hem så ska sätta mig ner med henne och kanske beställa lite kläder, fick Halens och en massa kuponger från Ellos nu idag så nu jävlar ska jag ha ngt haha!, Men annars film och mys står på listan! Jag skriver mer senare Tjing /sb

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa absoluuuuuuuuuut älskliiiiiiiiiing :D <3333333333333333

2009-02-25 @ 17:29:25
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0