ÄNNU MER SKOLA..

Ja då sitter man här inne i ett klassrum då, ska snart ha småföretagande, inget och hurra över direkt, kanske bli en sån där konversation mellan mig och Madde som förra gången om jag har tur haha, fast okej det kan ju bli intressantare, det visar sig.
Blev inget bloggande för mig igår eftersom jag la mig kl 18 på kvällen för jag va så trött och lyckades faktiskt sova ut hela natten tills klockan ringde kl 6 på morgonen, shit 12 timmar, inte undra på att man är grymt mkt piggare idag då, kroppen fick en rejäl utsovning där..
Idag händer inte mycket efter skolan kan jag säga er, har lite arbete som måste göras klar, eller måste å måste men vore bra om jag blev klar med allt, så slipper man har de kvar bara sådär, ngn promme kanske man hinner med också, fast så kallt nu förtin så har inte orkar pallra mig ut ngt senaste tiden... måste städa rummet också, även det är viktigt i mitt liv haha, annars lär jag nog flytta ut snart stackarna där hemma som får se det varje dag!

Well, klassen börjar storma sig in och ska väl avrunda nu jag med, vi hörs mer ikväll /sb

(lite skolbilder somvanligt)

     
     
      

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-18 @ 12:39:40
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: madelene

Haha, jag satt faktiskt och väntade på att du skulle logga in!

2009-02-18 @ 16:47:46
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0