A DAY IN SCHOOL!

Hejhej, sitter på datorkunskapen nu, magen är död alltså hungrig, trött som få och vill bara hem, inte blev det en tidig kväll igår heller, känner att jag måste börja skärpa mig lite med sovtiderna, senaste dagarna här i skolan så har det ju inte vart så piggt om man säger så...
Jag och Emmi sitter just nu och snackar om att det skulle vara gott med en kycklingsallad, kanske satsar på det imon på torsdan då vi får helg, men det visar sig! Kvart i tolv är det lunch, KVART I TOLV!?!? ca 78 år dit, smäller av snart...

Idag efter skolan kommer jag typ gå och aktivera mitt bankkort nu som jag fick hem igår efter spärrningen, skulle egentligen köpt hårfärg igår också för den delen men ingen av oss orkade åka till willys och köpa det. Men mami skulle nog köpa hem en till mig idag, tänkte färga nu en sista gång mörkare och sedan invänta vår/sommar då jag ska satsa på att få tillbaka min naturliga hårfärg som är blond.. men visar sig om jag lyckas! haha. Ska arbeta lite nu, det behövs! /sb

                     Emmi & jag med våra skolbilder.. ojoj.

           
           
           


Kommentarer
Postat av: Emma

jag hatar headen. gör m den nu faktist :Phaha jo tack så mkt blir nog bättre snart:)<3

2009-02-11 @ 12:44:50
URL: http://emaarosen.blogg.se/
Postat av: Emma

haha tack(A) kolla den nu då?:) lite mer färg, innan såg de så emo ut:P haha

2009-02-11 @ 13:10:49
URL: http://emaarosen.blogg.se/
Postat av: Emma

hahha tack så mkt, ska nog göra en bättre sen :)

2009-02-11 @ 18:36:18
URL: http://emaarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0